[Educación Inclusiva] Preguntas sobre una máquina perkins

Novegil Cancelas, Iván ivan.novegil en rai.usc.gal
Jue Ago 13 21:43:15 CEST 2020

Hola.

La verdad que ahora que no la uso mantenimiento le hago poco, pero de cuando la usaba tampoco recuerdo nada de eso más allá de las reparaciones de averías, que las hacía el servicio técnico.

Un saludo.

Iván Novegil Cancelas
 Grao en Xornalismo

 Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Comunicación
 ivan.novegil en rai.usc.gal

 Nota: Esta mensaxe e, no seu caso, os arquivos anexos á mesma, diríxense exclusivamente ao seu destinatario e poden conter información privilexiada ou confidencial. Se non é o destinatario desta comunicación queda notificado de que a utilización, copia ou divulgación non están permitidas. Pregámoslle asimesmo que comunique estes erros pola mesma vía para poder subsanalos.