[Educación Inclusiva]Campus Inclusivos, Campus sin Limites 2017. Selección de participantes

"Iván Novegil C." ivan.novegil.cancelas en gmail.com
Mie Mayo 24 19:05:34 CEST 2017

Me ha llegado esto desde ONCE, a ver si os interesa. Es para alumnos de 4º ESO y bach. Bueno, a mí no me ha llegado, que nunca me envían nada, no pueden comunicarse con un menor. Por mí les podían dar por culo…

Iván Novegil Cancelas
ivan.novegil.cancelas en gmail.com <mailto:ivan.novegil.cancelas en gmail.com>

-Que din os rumorosos na costa verdecente ao raio transparente do prácido luar?
-Os bos e xenerosos a nosa voz entenden e con arroubo atenden o noso rouco son. Mais só os ignorantes, féridos e duros, imbéciles e escuros, non nos entenden, non.

Atención: a inclusión é tarefa de todos. Coide a accesibilidade das súas mensaxes para que todo o seu contido chegue tamén ás persoas con discapacidade. A ONCE non fai ese traballo./La inclusión es tarea de todos. Cuide la accesibilidad de sus mensajes para que todo su contenido llegue también a las personas con discapacidad. La ONCE no hace ese trabajo./The inclusion is a task of all. Take care about the accessibility of your messages so all its content arrives also for disabled people. The blind foundations do not make that work for you.

Inicio del mensaje reenviado:

> De: alguien <alguien en once.es <mailto:ANDOB en once.es>>
> Fecha: 24 de mayo de 2017, 13:28:50 CEST
> Asunto: Campus Inclusivos, Campus sin Limites 2017. Selección de participantes