[Educación Inclusiva] Presentación

"Iván Novegil C." ivan.novegil.cancelas en gmail.com
Mar Abr 25 21:44:24 CEST 2017

Vaya, Barreiro. Descendiente de emigrantes. Bienvenida.

Saludos.
Iván Novegil Cancelas
ivan.novegil.cancelas en gmail.com <mailto:ivan.novegil.cancelas en gmail.com>

-Que din os rumorosos na costa verdecente, ao raio transparente, do prácido luar?
-Os bos e xenerosos, a nosa voz entenden; e con arroubo atenden o noso rouco son. Mais só os ignorantes, féridos e duros, imbéciles e escuros, non nos entenden, non.