[Educación Inclusiva] Presentación

"Iván Novegil C." ivan.novegil.cancelas en gmail.com
Mar Abr 25 20:53:06 CEST 2017

Iván Novegil, de Pontevedra. Informática, libros, accesibilidad, etc. Celtista (¿sabéis ese que va en semis de la UEFA? Pues ese). Mmm… y poco más, oye. Ah, sí, este año me toca hacer el salto a bach, en algún momento hay que hacerlo :P

Iván Novegil Cancelas
ivan.novegil.cancelas en gmail.com <mailto:ivan.novegil.cancelas en gmail.com>

-Que din os rumorosos na costa verdecente, ao raio transparente, do prácido luar?
-Os bos e xenerosos, a nosa voz entenden; e con arroubo atenden o noso rouco son. Mais só os ignorantes, féridos e duros, imbéciles e escuros, non nos entenden, non.